ad's

Thursday 28 July 2011

keadaan ku semasa mula kn zaman degree ku....

salam...
hey all....
gud nite...


sume ok?
sihat?


hehe... well, aku continue degree aku skunk nie...
hmm, diploma bru je abis...
trus aku degree....


mcm terkejut, sbb x beberape prepare kn...
mse tgh Dip lg, dh dpt durat wrn, n cuti lak x lme...
trus je degree....


agk la terkejut...
tp x waste time kn.....
trus kn jgk la...


well, aku continue in BACHELOR IN COMPUTER SCIENCE (SOFTWARE ENGINEERING)
biler org tanye..
aku ckp la course aku kn...


then ade yg wat muke, ade yg citer pnjng lebar bagai2....
kalo yg citer tu mmg student SE aku x kisah...


nie ade yg tukang citer tu student Dip je pun...
hmmm,  tp x pe la...
sume org kn ade PENGALAMAN kn.. *pengalaman ke?
hahahah...


sebenar nye....
sku takut takut berani je nie smbung degree aku nie...
aku x tau la nape...


dgn org sekeliling aku lg....
dgn bdk klas yg ade yg mcm tutttttttt.....
aku pun x tau nape..?
org yg aku senang b'kerja utk assignment ke ape ke...
x sambung wat mse skunk....
aku mcm KESEORANGAN JE....


aku tau, org mesti ckp, tu bru blaja blum keje...
keje nnt, lg la sensorang...
ye, aku tau!


tp korang ckp senang je kn????
bkn sume org kaki x malu or muke tembok redah je....


ade org maybe kne adapt dgn environment dlu...
kne sesuai kn dlu...
mmg decicsion die....
tp... eh! C'MON la.....!! ckp kwn kn....
*kwn ke?


ala, senang ckp! org yg alal2 berlagak nie la...
yg slalu wat aku x senang!!
bkn x senang sbb pandai ke ape...
x selesa dgn situasi!


dpt lak yg kaki bodek kn!
mulut mcmm harammm!!
adui!!! bajet sume LECTURER knal die je kn!!!
aduh!! menyampah gak kekadang tu!!


die bajet die, sume lect knal...
bajet lect leh cam muke die la...
bla bla... mcm poyo arh kn...


tp disebaLIk die dpt melangkah msuk zaman degree nie pun...
ats jasa org2 tertentu yg lg layak dikenali...


jgn berlagak sgt... bajet belajar nk pndai sorang je....


ko pndai dpt result keje siap pun, ats ape???


jgn penting kn diri, biler org lain resah susah... ko tlg la!
jgn ingt ko sorang je makhluk ALLAH Yg di bg pelung belajar....
manusia lain pun ade...
manusia yg pernh tlg ko smpi ko msuk degree....


msuk degree sesame, tp ko tinggl kn org tu mcm tu je..
x ke penting kn diri nme nye....


hmmm, manusia mcm nie la....
yg aku anggap kwn, yg dlm mse yg sme wat aku x selesa utk blaja....


hmmm,mcm x de semangat je....


ye la, konon dpt peluang blaja sme
leh la pkir org, rupe nye.....
PENTING KN DIRI GAK!!!!


hmmmmmm, mcm ne aku nk balaj degree nie.....
aku nk blaja dgn kwn2 aku yg x menyusahkn hati aku ketika dlm clas!!!!


aku nk score!!! aku nk dptkn BIASISWA!!!!!!!
AKU NK!!!!!!!!!!!!!!!


AKU  x nk tggung pinjaman byk2...
kesian parent aku!!!!


hmmmm, wat mse skunk ...


nie je kot......


aku nk ckp byk lg....
blum mse nye......


nway, love ya'll...
xoxo

No comments: